Ako sa dostať do Lugie v sekcii „HeartGold“

Anonim
Ako sa dostať do Lugie v sekcii „HeartGold“ - Elektronika

Obsah

Lugia, potápačský pokémon, a Ho-Oj, dúhový pokémon, sú dvaja z legendárnych Pokémonov, ktorí sú prítomní v programoch „Pokemon HeartGold“ a „Pokemon SoulSilver“. Ho-Oh dostanete v prvej polovici hry „Pokemon HeartGold“, ale Lugia sa v tejto časti objaví iba v hre „Pokemon SoulSilver“. Ak chcete chytiť Lugiu v hre „Pokemon HeartGold“, musíte získať všetkých 16 odznakov telocvične a potom vyzvať „Pokemon Champion Red“ na „Mt. Silver“ (strieborná hora). Keď porazíte „Červeného“, vstúpite do „Pokémonovej siene slávy“ a môžete získať „Strieborné krídlo“ (strieborné krídlo), ktoré je kľúčom k privolaniu Lugie na „Vírivé ostrovy“ (vírivé ostrovy).

Krok 1

Po porážke „Červenej“ na „Striebornej hore“ cestujte do „Pewter City“ (ostrov cín).

Krok 2

Porozprávajte sa s mužom stojacim na kopci vedľa Pokemarta. Vydá vám „Strieborné krídlo“.

Krok 3

Prejdite do „Cianwood City“, západne od „Vírivých ostrovov“. Toto je súbor štyroch ostrovov.

Krok 4

Použite zručnosť „Surfovať“ a vycestujte cez vodu na východ. Najskôr navštívte ostrov vľavo dole.

Krok 5

Prejdite jaskyňou na prvom ostrove a zíďte z neho vpravo dole.

Krok 6

Prejdite na pravý horný ostrov a vstúpte do jaskyne. Zbierajte predmety v ňom a vyjdite z miesta, kde ste vstúpili.

Krok 7

Prejdite na pravý horný ostrov. Vojdite do jaskyne a choďte dolu schodmi v pravom hornom rohu.

Krok 8

Porozprávajte sa s mužom v pravom dolnom rohu pri vchode do „Vodopádovej panvy“. Ak máte „Strieborné krídlo“, nechá vás prejsť.

Krok 9

Choďte dole po rampách a vojdite do jaskyne v strede „Vodopádovej panvy“. Objaví sa Lugia.

Krok 10

Porozprávajte sa s Lugiou a začnite bitku. Postupne znižujte jeho životy, ale ak ho chcete zajať, nebite ho.

Krok 11

Vrhnite Pokeball na Lugiu, keď sú vaše body života v červenej zóne, a pokračujte v hre, kým ju nezachytíte.