Ako zničiť interiér sochy v hre "Boh vojny 2" pre PS2

Anonim
Ako zničiť interiér sochy v hre "Boh vojny 2" pre PS2 - Články

Obsah

"God of War 2" pre Playstation 2 začína s radom bitiek o mesto Rhodos. Ako sa bitka pohybuje z kúpeľne do paláca, Kratos sa ocitne dvakrát so šéfom tejto etapy: obrovskou sochou známou ako Kolos Rhodos. Keď sa tretie a posledné stretnutie uskutoční na východných stenách, Kratos musí vstúpiť do Kolosu a zničiť ho zvnútra.

inštrukcia

Porážať Rhodos Colossus (Jupiterimages / Creatas / Getty Images)
  1. Začnite bitku tým, že dostanete Kratosa vnútri Kolosu. Uvoľnite čepeľ Olympus a začnite bitku. Útok na ruku spočívajúcu na rokline. Pritom nezabudnite zablokovať prípadné útoky. Po blokovaní pokračujte v útoku na rameno, až kým sa Kolos omráči. Stlačte tlačidlo "kruh" vedľa sochy, zatiaľ čo vy ste ohromení pre Kratos vstúpiť.

2. Zničte nepriateľov v Colossus, ako budete stúpať na špirále platformy. Ako šplhá, Kratos bude musieť zaútočiť na rôzne slabiny v štruktúre. Tieto oblasti budú mať modrú žiaru, ktorá je nebezpečná a pri dotyku spôsobí poškodenie. Keď sa objaví svetlá škvrna, Kratos sa k nemu musí dostať pomocou stredovej uličky. Stlačte "R1" na útok na štruktúru.

3. Pozrite sa na vodorovné lano ďalej v uličke. Vylezte hore a pozrite sa na drevený trám, ktorý povedie Kratos k inému zraniteľnému miestu na ľavej strane. Použite bežné útoky na stredný pilier na rozbitie reťazí. Po rozbití použite Olympus blade (tlačidlo R1) na napadnutie štruktúry.

4. Nájdite bod pozdĺž vonkajšej steny, ktorý umožní Kratosu vystúpiť na ďalšiu platformu. Porazte prítomných nepriateľov. Pohybujte vľavo pozdĺž zaoblenej plošiny, stlačte "R1", aby ste sa vyhli jasným lúčom. Akonáhle sa dostanete na stredný stĺp, zničiť reťaze a stlačte "R1" bodnúť slabé miesto. Akonáhle je táto časť bitky dokončená, bude tu malá scéna a bitka sa vráti.

5. Make Kratos vyliezť na stenu vľavo od lana pred začatím stúpania. Zhromažďovať gorgon oko v hrudi a vrátiť sa k lanu. Vyliezť na hlavu Kolos Rhodos.

6. Nájdite rebrík vpravo, ktorý vedie k páke. Vytiahnite ho, aby ste zrazili veľké kyvadlo. Aktivujte kyvadlo tým, že ho zasiahnete do základne. Bude to trvať niekoľko mečov, aby sa to stalo. Vyskakujte hore po rebríku a ešte raz potiahnite páku, aby ste zdvihli kyvadlo. Hneď ako zachytí modré lúče z očí Kolosa, Kratos môže pokračovať v lezení po vodorovnom lane.

7. Posúvajte sa pozdĺž štruktúry a nájdite posledné slabé miesto. Akonáhle sú reťaze zlomené, bodnite stĺpikom Olympus opäť stlačením tlačidla "R1". Akonáhle sa štruktúra začne rozpadať, rýchlo prejdite ústami Kolosu.

varovanie

• Spoiler Alert: Táto scéna končí s Kratos je zabitý a poslaný do Hades. Neexistuje žiadny spôsob, ako okolo neho.